Takipçilerim :)

16 Mart 2015 Pazartesi

Rimmel Wake Me Up Fondoten

Herkese merhaba, bugünün konuğu cildimizin kurtarıcısı olan fondoten. Rimmel ürünleri çoğumuzun kalbini çalmayı başardı, ben daha önce çoğu ürününü kullanmama rağmen fondotenini hiç kullanmamıştım ve bu ürünü çok duyuyordum daha önce kullandığım fondotenim de bitince bu ürüne bir şans vereyim dedim. 

İlk kullanmaya başladığımda kapatıcılığı çok güzel gelmeye başladı ve simli yapısı da beni hiç rahatsız etmedi çok parlamıyordu. Birkaç kullanışımdan sonra sürdüğüm an çok fazla sürmüşüm gibi gelmeye başladı bende sürdüğüm miktarı azalttım. Fırça yardımıyla tampon hareketlerle yüzüme yaydım her zamanki gibi ama cildim yarı yağlı olduğundan mı bilmiyorum üstüne transparan pudra uygulayarak rahat edebiliyorum.


Pompalı olması sayesinde istediğiniz miktarda alabiliyorsunuz. Islaklığıyla beni rahatsız etsede kapatıcılığı hoşuma gittiği için hala arada kullanıyorum. Yine de yeni bir tane bulana kadar eski fondotenime dönmeyi (yazısını daha sonra paylaşacağım) düşünüyorum. 
Bendeki en açık tonu ivory. Sizde bu ürünü denediniz mi? veya yağlı/karma ciltler için önerdiğiniz bir fontoten var mı? paylaşırsanız sevinirim bugünlükte benden bu kadar hepinizi öpüyorum bol ışıltılı günler :*

8 yorum:

  1. Karma/yagli ciltler icin maybelline affinimati tek geçerim. Bu fondoteni cok merak ediyorum durusu cok güzel sendeki rengin alt tonu nedir? Sari mi pembe mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklimda bulunsun deniycem :) tam olarak bilmiyorum ama bendeki en acik rengi diye biliyorum. Durusu bencede cok guzel

      Sil
  2. merhaba cnm bloğunu keşfettim ve takibimdesin bende bloğuma beklerim mutlaka uğra kaynaşalım:))

    YanıtlaSil
  3. ben çok nadir kullanıyorum fondoten onda da belli olmayacak kadar olsun istiyorum
    sanırım bu üründe de çok belli olmuyor gibi :) denemek isterim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli olmayacak kadar olsun istiyosaniz CC kremi tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Merhaba bloğunuzu takibime aldım bende beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil