Takipçilerim :)

18 Nisan 2015 Cumartesi

Maybelinne Velvet Beige 630 ruj

Bugün sizlere uzun zamandır çok severek kullandığım rujumdan bahsetmek istiyorum. Bir süre bu rengi harıl harıl arıyordum ama bir türlü tam olarak istediğim bu diyememiştim ta ki bu rujla karşılaşana kadar. 


Maybelline in rujlarını özellikle de nude rujunu çok duymuştum ve aklımda sürekli onu almak vardı bir gün almaya gittigimde bu tonla taniştım ve bunu  alıp çıktım :) Rujdan bahsedersek tonu tam olarak koyu dudaklar icin bir numara yada koyu ton sevenler icin ben dudakta bu tonları çok seviyorum hatta keşke dudaklarım bu renk olsaydı diye sürekli söylerim. 

 Rengi gördüğünüz gibi bu tonda yapısına gelecek o
lursak altına nemlendirici sürmenize bile gerek kalmıyor diyebilirim ki ben dudakları çok kuruyan biriyimdir ama bu ruju sürdüğüm zaman bu konuda çok rahatım. Kremsi bi yapısı var ve hafif parlaklık veriyor ama doğal bir görünüm sağlıyor cok bağırmıyor. Bendeki numarası 630. Benim sevdigim tonlar nude ve bu tonlar peki ya sizin ki ne? En sevdiğiniz en çok memnun kaldığınız ruj hangisi? Paylaşalım ki birbirimize tavsiyelerde bulunalım. Bugünlük de benden bu kadar yorumlarınızı bekliyorum,yorumlarınız benim için önemli hepinizi öpüyorum :)

6 yorum:

  1. renk harikaymış :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş.. bende bu tonalra yakın istiyordum..

    YanıtlaSil